Turizmu pomaga lastna glava
Projekt Turizmu pomaga lastna glava je celovit sistem organiziranega delovanja osnovnošolske mladine v turizmu. Vsebina projekta je vezana na raziskovanje turizma v domačem kraju, ugotavljanju možnosti za hitrejši razvoj in oblikovanje take ponudbe, ki bo vzpodbudila podjetništvo in trženje naravnih danosti ter tudi ostale ponudbe v vseh možnih oblikah.
Turistične tržnice 30. festivala Turizmu pomaga lastna glava
Dodano: 31.03.2016
Aprila nadaljujemo s turističnimi tržnicami 30. festivala Turizmu pomaga lastna glava na temo ZELENI TURIZEM. Tema zaobjema vse poglede trajnostnega turizma in izhaja iz Zelene sheme slovenskega turizma, hkrati pa se pridružuje največjemu evropskemu peš dogodku EURORANDO 2016 pod geslom “Energija“ - v Sloveniji ga bomo obeležili maja v sklopu akcije “Dnevi evropskih pešpoti“ v Planinskem muzeju v Mojstrani. Zgodba o zelenem je vpeta tudi v znamko I feel Slovenia.
Svoja zelena doživetja bodo osnovnošolci predstavljali vsak teden komisiji in obiskovalcem večjih Mercatorjevih centrov med 15. in 18. uro. V nalogah so pripravljeni natančni plani dela za turistične prireditve, vodene poti, izdelavo inovativnih spominkov, reklam, turističnih vodnikov, zloženk in delavnic za vsakršne interese. Kot vsako leto je vanje vloženo veliko truda in ljubezni in so napisane tako, da jih lahko takoj uporabimo, če si želimo izpeljati karkoli v smeri turizma. Najboljše šole, ki na posameznih tržnicah prejmejo zlata priznanja se bodo ponovno predstavile na zaključni turistični tržnici 19. aprila v Mercator centru Maribor Tabor.
