Slovenija je postala primer dobre prakse razvoja trajnostnega turizma

Uspešen nastop na berlinski turistični borzi

0
1134

Predstavitev slovenske turistične ponudbe na letošnji borzi ITB, ki je bila v začetku marca v Berlinu, še nikoli ni bila tako obširna – Slovenija je bila namreč prvič partnerica tega največjega poslovnega dogodka na svetu (Convention & Culture Partner ITB Berlin 2017) in na odprtju kongresnega dela borze je goste prvič v njeni zgodovini nagovoril Slovenec, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek. Poleg tega je Slovenija v Berlinu prejela ugledni nagradi: nagrado National Geographic World Legacy Destination Leadership za uspešna prizadevanja na področju trajnostnega razvoja turizma in nagrado za promocijski video Slovenia. Make New Memories.

Zaradi Slovenije boste pozeleneli! Foto: STO

Razvoj trajnostnega turizma je bistven za prihodnost turizma in planeta. Ukrepati moramo takoj. Če turizem dobro načrtujemo in upravljamo, lahko pripomore k ohranjanju ogroženih vrst in dediščine ter k zmanjševanju revščine. Dobitniki nagrad World Legacy nam kažejo pot do svetlejše prihodnosti za ljudi in planet. Slovenija pa se je s svojimi prizadevanji na področju trajnostnega razvoja spremenila v ključnega igralca zelenega turizma na svetovni ravni. Besede ob podelitvi nagrad National Geographic World Legacy so nedvomno veliko priznanje Sloveniji, obenem pa tudi velika zaveza. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije, je ob prejemu nagrade dejala: »Poti nazaj ni več, zdaj nas resnično gleda ves svet.«

Nagrade National Geographic World Legacy podeljujejo organizacijam, podjetjem in destinacijam, ki spodbujajo pozitivne spremembe v turizmu, s svojim vizionarstvom in vodenjem uveljavljajo najboljše trajnostne prakse in delijo svoje pozitivne zgodbe z milijoni popotnikov. Pobudnica nagrad je National Geographic Society, ena največjih in najprestižnejših neprofitnih znanstvenih, izobraževalnih in popotniških organizacij. Nagrade National Geographic World Legacy pa so za prejemnike in nominirance oziroma finaliste tudi edinstvena priložnost za promocijo, mednarodno prepoznavnost in medijsko pozornost v ugledni reviji National Geographic Traveler in drugih medijih National Geographica.

Slovenska turistična organizacija pa je na berlinski borzi prejela še eno ugledno nagrado. Na 16. The Golden City Gate 2017, ki nagrajuje najboljša promocijska gradiva s turistično vsebino, so ji za 90-sekundni promocijski video Slovenia. Make New Memories podelili tri zvezdice. STO je to laskavo nagrado prejela tudi lani za promocijski video Invitation to Slovenia. Video Slovenia. Make New Memories je bil del lanske in doslej največje digitalne kampanje STO. Njen cilj je bil med drugim izboljšati prepoznavnost in ugled Slovenije ter vplivati na izbor Slovenije kot končne turistične destinacije. Nagrajeni video prikazuje Slovenijo skozi resnična doživetja gostov, pričevalcev in ambasadorjev kot deželo posebnih, butičnih doživetij. Mednarodna žirija za nagrade The Golden City Gate 2017 je sicer ocenjevala jasnost sporočilnosti videa, njegovo primernost za ciljno skupino, ustvarjalnost in inovativnost. Preverjali so, ali zagotavlja dovolj spodbude za obisk destinacije, ali je vtis, ki ga dobi gledalec, v skladu s temo videa, za koliko časa se vtisne v spomin in kako se obnese v mediju, kot je internet.

Na odprtju kongresnega dela borze je goste prvič v njeni zgodovini nagovoril Slovenec, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek. Foto: STO

Slovenija se je v Berlinu predstavljala s krovnim sporočilom: Slovenia Makes You Green (kar bi lahko prevedli v: Zaradi Slovenije boste pozeleneli), Slovenska turistična organizacija pa je skupaj s predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva predstavila dobre prakse in ponudbo slovenskega turizma.

TTA

PUSTI SPOROČILO