Dirka po Sloveniji je bila izjemna priložnost za promocijo v tujini

0
465
Znamka I feel Slovenia je dirko po Sloveniji obarvala v zeleno. Foto: Nino Verdik/STO

Kolesarska dirka po Sloveniji, ki se je začela prejšnji četrtek in končala včeraj, 18. junija, in ki so jo letos prvič predvajali na športnem televizijskem kanalu Eurosport v 99-ih državah več kot 240 milijonom gledalcev, je bila za Slovenijo in destinacije, skozi katere je potekala, gotovo izjemna promocijska priložnost. Prenos vseh štirih kolesarskih etap po Sloveniji namreč ni bil zgolj športni spektakel; svetovnemu občinstvu je prinašal posnetke zelene in razgibane tukajšnje pokrajine s predstavitvijo ključnih naravnih, turističnih in kulturnih znamenitosti ob trasah.

Kolesarska dirka po Sloveniji se je sicer začela v četrtek v Kopru; cilj prve etape je bil v Kočevju. Drugi dan se je začela in končala v Ljubljani. Tretja etapa se je začela v Celju in končala na Rogli, zadnja trasa pa se je začela v Rogaški Slatini in končala v Novem mestu, kjer je bil tudi sklepni dogodek dirke. Zajela je torej dobršen del Slovenije.

Slovenska turistična organizacija (STO) je bila ena ključnih partneric tega največjega kolesarskega dogodka v Sloveniji. S svojimi promocijskimi aktivnostmi je dodatno prispevala k povečevanju prepoznavnosti Slovenije med turisti, ki jih zanimajo aktivne počitnice; kolesarjenje pa je eden ključnih proizvodov razvoja in promocije aktivnega oddiha v naši državi.

TTA

PUSTI SPOROČILO