Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov >>

Zaključna turistična tržnica 32. festivala Turizmu pomaga lastna glava

Dodano: 17.04.2018

Vse šole, ki so na posameznih turističnih tržnicah prejele zlata priznanja se bodo ponovno predstavile na zaključni turistični tržnici, ki bo potekala v torek, 17. aprila 2018 med 14.30 in 18. uro, v Mercator centru Maribor Tabor. Tam se bodo na enem mestu predstavljale šole z najboljšimi nalogami in tržnicami, zato bo dogajanje zelo pestro.

Letos poteka že 32. festival Turizmu pomaga lastna glava, ki ga organizira Turistična zveza Slovenije. Turistične tržnice so potekale marca in aprila v večjih Mercatorjevih centrih po Sloveniji. Festival je namenjen učencem osnovnih šol, ki prek raziskovalnega dela in oblikovanja domiselnih turističnih proizvodov spoznavajo svoj kraj in vanj privabijo tudi turiste. Letošnja tema Kultura in turizem je učence spodbujala, da raziščejo kulturno dediščino svojega kraja, ovrednotijo pomen ohranjanja dediščine in s pridobljenim znanjem oblikujejo nove turistične proizvode. Otroška razigranost in domišljija je pritegnila mnogo mimoidočih, da so pokukali na inovativne in tradicionalne stojnice. Učenci so obiskovalce in ocenjevalno komisijo informirali o znamenitostih svojih krajev in predstavljali svoje ideje, kako jih turistično tržiti. Obiskovalci so lahko uživali v plesnih in pevskih nastopih, poskusili domače kulinarične dobrote, se sprehodili skozi jamo polno netopirjev, si na ročno izdelan papir s tradicionalnim tiskarskim strojem natisnili svojo razglednico, igrali družabne igre, s pomočjo namigov poskušali pobegniti iz gradu, si ogledali uprizoritev zgodbe o g. Tartiniju, spremljali nastanek oglarske kope in še mnogo drugega. Pri snovanju turističnih proizvodov so se učenci povezovali z ustvarjalci lokalnega turizma, ki so jim pomagali, da so nekatere ideje bile tudi realizirane in ponujene turistom. Učenci so se na tržnicah naučili veliko novega tudi o sosednjih krajih, pridobivali nove izkušnje s snovanjem in predstavljanjem svojega produkta, stkali mnoga nova prijateljstva in se pri vsem tem še zelo zabavali.

Lepo vabljeni, da si jih ogledate in s tem podpirate mlade, morda celo bodoče soustvarjalce slovenskega turizma.