• Domov
  • O TZS
  • Projekti
  • Prireditve
  • Novice
  • Turistična društva
  • Turistični info. centri
  • Publikacije
  • Fotogalerije
Domov Projekti Več znanja za več turizma

Več znanja za več turizma


Osnovni namen projekta Več znanja za več turizma, namenjenega srednjim šolam, je nadaljevanje oziroma kakovostna nadgradnja projekta osnovnih šol Turizmu pomaga lastna glava. Projekt predstavlja povezovanje formalnega izobraževanja v srednji šoli z delom v neformalnih oblikah (izbirne vsebine v učnem programu, ki dopuščajo delo na različnih interesnih področjih), kar lahko pomembno prispeva k turističnemu razvoju kraja in lokalne skupnosti. Dijaki in dijakinje izdelajo, na temo razvoja turizma, raziskovalne naloge, katere predstavijo na turistični tržnici.


Dogodki
Velikost pisave: A A A
Arhiv
2005/062007200820092010201120122013201420152016201720182019Vse


Razpis 17. festival Več znanja za več turizma
Dodano: 09.09.2019

V šolskem letu 2019/2020 v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje razpisujemo 17. mednarodni festival Več znanja za več turizma na temo FESTIVAL NAJ BO. Cilj letošnje teme je za domači kraj pripraviti dogodek, ki se bo odvijal v prihodnje po vzoru največjih festivalov. Najpogosteje so festivali vsakoletna prireditev, ki svoje prizorišče ali pa obdobje v katerem se izvaja poveže s tematiko festivala. 

Sodelovanje na festivalu vključuje pisno predstavitev turističnega proizvoda, izdelavo promocijskega spota in predstavitev na sejmu Alpe-Adria.

Rok za prijavo na festival je 30. september 2019.

Več v priloženem dokumentu.

 

Priloge:
16. mednarodni festival Več znanja za več turizma
Dodano: 31.01.2019

Festival Več znanja za več turizma, ki ga TZS pripravlja skupaj z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje, je tudi letos konec januarja navdušil z barvito turistično tržnico dijakov slovenskih in tujih šol na Gospodarskem razstavišču v sklopu mednarodnega turističnega sejma Alpe–Adria.

Dijaki so se predstavili kot pravi profesionalci, a njihovi nastopi so bili zaradi mladostne iskrivosti še toliko zanimivejši. Obiskovalcem so predstavljali turistične spominke, s katerimi želijo obogatiti spominkarsko ponudbo svojega kraja. Živobarvne stojnice, ustvarjalne delavnice, nagradne igre, gledališke uprizoritve, pokušnje jedi in neskončna ustvarjalnost mladih so navdušili številne obiskovalce, ki so se pomudili pri njih.

V dvorani Povodni mož se je ves dan predstavljalo približno 350 dijakov s štiridesetih srednjih šol iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Italije in Portugalske. Tržnica je bila tudi tekmovalne narave, saj je dijake pri njihovem delu opazovala ocenjevalna komisija, ki so jo sestavljali prostovoljci TZS. Komisija je že pred tem ocenila tudi njihove turistične naloge in promocijske spote.

TZS je na festivalu podelila deset zlatih, 21 srebrnih in devet bronastih priznanj ter posebna priznanja za najboljše v skupnem seštevku (naloga, spot in predstavitev na tržnici). Prvo mesto je osvojila Srednja šola za gostinstvo in turizem Ljubljana z nalogo »Ljubljanski kruhek goljufiv'ga peka«, drugo mesto je pripadlo Srednji šoli Izola z nalogo »Casanova Isolana«, tretje mesto pa Ekonomski šoli Murska Sobota z nalogo »Dogodivščine male Tikvice«. Dijaki Srednje šole za gostinstvo in turizem Ljubljana so prejeli še posebno zlato priznanje za najboljši promocijski spot, dijaki Izole pa posebno zlato priznanje za svojo nalogo, dijaki Srednje šole za gostinstvo in turizem Novo mesto pa posebno zlato priznanje za najboljšo predstavitev na stojnici za nalogo »Z Jurijem po Belokranjsko krepčilo«. Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor je prejela posebno zlato priznanje po izboru mladinske komisije za nalogo »Iz vinograda v steklenico, steklenica v pečico« in njeno predstavitev.

V tednu pred turistično tržnico je potekalo spletno glasovanje za naj promocijski spot. Največ glasov je v zadnjih minutah glasovanja zbrala Ugostiteljsko-turistička škola sa domom učenika Vrnjačka Banja iz Srbije za spot »Nezaboravan trag Vrnjačkih parkova« (Nepozabna sled Vrnjačkih parkov). Prejela je 4294 glasov, kar je petnajst glasov več, kot jih je prejela drugouvrščena Srednja stručna škola dr. Radivoj Uvalić iz Bačke Palanke v Srbiji.

Turistični spominki, ki so jih pripravili mladi pod okriljem festivala Več znanja za več turizma, bi lahko bili takojšnja uspešnica, če bi jih ponudili na trgu. Upamo, da bodo društva, zavodi za turizem ali podjetja prepoznali njihov potencial in da bodo nekateri spominki vtkani v lokalno turistično ponudbo.

Priloge:Galerije:
16. Mednarodna turistična tržnica Več znanja za več turizma
Dodano: 21.01.2019

Za dijake, ki so zadnje mesece pridno izdelovali turistične naloge, se naglo bliža dan, ko bodo lahko svoje zamisli za turistične proizvode predstavili javnosti, sovrstnikom, odločevalcem v turizmu in obiskovalcem. Turistična tržnica 16. mednarodnega festivala Več znanja za več turizma se bo odvijala 30. januarja 2019 na sejmu  Alpe-Adria, ki bo potekal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani (v dvorani Povodni mož). Med 10.00 in 19.00 uro ste vabljeni, da si pogledate njihove ideje na temo Turistični spominek mojega kraja in skozi oči mladih doživite Slovenske in tuje kraje. 

Prisrčno vabljeni!

Priloge:
1

Sponzorji projekta

Turistična zveza Slovenije
Miklošičeva 38
1000 Ljubljana
Tel: 01 43 41 670
Fax: 01 43 41 680
E-mail: info@turisticna-zveza.si
Sledi nam na:
Povezave
Geodetski zavod Slovenije d.d.
Slovenia In Your Pocket
www.sejem-tip.si
www.tourism-fair.com
Zveza društvenih organizacij Slovenije
Zveza prenočišč za mlade EU
Zveza prenočišč za mlade EU
Administracija
Prijavi se
Prijava za turistična društva
Prijava za TIC-e
 
Turizem EU
Svetovna turistična organizacija
Ministrstvo za gospodarstvo RS
Slovenska turistična organizacija
Bookingpoint.net (Osvaja.net d.d.)
Mednarodno leto biotske raznovrstnosti - Partnerji
AGENCIJA MTT, zavarovalniško posredništvo
Izdelava
Video PC center
 
© 2012 TZS, Vse pravice pridržane.